Peter <33

Nyss hemma från provridningen <33 Vilken känsla! Peter som han heter är underbar, lite att jobba med helt klart men har framåt bjudning och är arbetsvillig i dressyren och ÄLSKAR att hoppa! Annars helt cool och underbar i hanteringen, min drömhäst.
Hehe, lite komiskt faktiskt. Han heter Peter, min pappa heter Peter och han dog lixom för lite mer än 2 år sedan, så känns lite konstigt xD
Men... Det finns bara tre boxplatser i stallet, alltså måste Knatte bli såld innan dom måste vara inne på natten, och vågar man chansa att köpa en häst till och kanske stå med två hästar sen? Tror dock inte att det tar så lång tid att få Knatte såld men om han inte skulle det... Visst, Knatte är robust och klarar mycket väder. Han skulle säkert kunna gå ute på lösdrift. Det finns vindskydd som man kan bädda med halm m.m. Men han kommer fortfarande att kosta, två hästar är inte billigt... Mår uselt över detta, desutom kommer det fler och tittar på Peter i morgon...
Kanske ingen av dom vill ha honom och ägarna kanske kan gå med på att jag hämtar honom när Knatte blir såld...
Jag hoppas på det bästa...

Kommer förmodligen film på när jag provred =)

Kram!

Skulle ni vilja ha en frågestund? I sånnfall börja fråga på bara ! Jag lovar att svara så ärligt som möjligt =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0