Kommentarer

Julia W på http://teamryttarna.blogg.se/

Följa varandra på bloglovin? :D

Svar: Hej! Ja gärna, tycker mycket om att läsa bloggar. Speciellt när jag inte har något att göra =) Skriv era bloggar så kanske jag tittar in och kommenterar nått ^^

// Emma



Carolina på http://asslatjejerna.blogg.se/

Hej! Skulle vara snällt om du gav mig lite tips på vad jag kan skriva om på bloggen! Har just nu lite få idéer själv :/

Svar: Hej Carolina. Ja sånt är svårt. Det har jag själv märkt under denna lilla tiden. Tycker själv också att det inte bara är innehållet i inläggen som gör en blogg intressant att läsa. Header och fina färger gör en blogg mycket bättre. Jag har lovat mig själv att jag ska vara duktig på att byta header med jämna mellanrum, för att få lite förändringar och för att jag tycker det är så kul att pyssla i photoshop =P

Vad är eran hobby förutom ridning? Ta kort och lägg in dom. Fota stallet och gör en lite rundtur med bilder, eller skriva om era andra djur eller föregående hästar ( om ni nu har haft några ).

Tycker själv att det är roligt med bloopers eller failbilder som många skriver. =)

Hoppas du fick lite idéer, och ps. var er själva =)

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0