Header...

Gör en ny header, men har inga idéer... vill inte heller härma nån annan. Får se om den blir färdig idag eller om jag har kvar den andra, vill ni se hur långt jag kommit?

Har annars ingenting att göra... Tittar igenom massa gamla bilder och skrattar åt dom flesta xD (har ganska konstg humor när det gäller bilder). Är det inte otroligt vad hästar kan göra konstiga ställningar med alla benen xD Haha.
Kanske ska jag gå och titta på film en stund och varva ner :)
Är grymt sugen att köpa ny outfit, eller iallafall börja med en, har kollat på massa ridsportsbutiker online men hittar inte direkt vad jag söker... Förslag på bra butiker online?

Ha det bra... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0