Blää...

Vaknade vid halv 6 i dag -.-' och varför? det undrade jag med xD  hade antagligen "råkat" ställa min mobils alarm på 05.30, som jag använde mycket när det är skola. Var trött i går och ställde som en vana det alarmet på "on" =P

Jaja, kunde iallafall somna om och sov tills kvart över 8. Har precis varit i stallet och fodrat Knatte, skulle vara mycket bekvämare om han gick på bete på heltid, men... Knatte går upp i vikt bara han tittar på gräs. Men jag brukar låta honom beta lite utanför stallet efter ridturerna, inte för att han igentligen behöver det =P

Kameran fick iallafall följa med denna lilla tur till stallet, vet nämligen att tre små söta kattungar bor vid stallet.
Två av dom kan man säga att min familj äger, berättar mer om dom senare då bilder kommer upp =)

" Dagens schema"

8.15
Mata Knatte
9.00 Äta frukost
ca 11.00 rida med Diana ( min syster)
ca 13.30 hovslagaren kommer

Dagen lilla schema, än så länge ;)

Nämde i första inlägget att jag har en katt, Fiona som hon heter har ni här:


'
Och hon blir oftast mitt lilla modell offer xD hehe

Vill ni ha en så kallad frågestund? skriv vad ni tycker, ni kan få chansen och veta allt och lite till om mig ^^


// Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0