Varmt!

Gud var varmt det är nu!  Har just klippt gräsmattan, så det kanske är därför jag är så varm ^^ hehe.
Nu ska jag duscha lite snabbt och sen iväg till stallet och rida. Får ta det ganska lungt för värmen, men tror Knatte kommer att vara glad att få komma ut lite =)

Kommer ni ihåg pannbandet jag visade er för ett tag sen? Det flätade rosa/vita?  Har nämligen gjort de ännu sötare ^^ Vill ni se?

Bara längtar tills jag kan göra massa sånna pannband som matchar outfits till min nästa häst =)

Kram! Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

SNYGG HEADER :D din design var ju grymt välgjord :D Liksom titta på min HAHAHA ;) :)



Skulle du förresten vilja vara med i en utlottning jag har ? Vinnaren får ett digialmålat porträtt av sin häst :) http://ricos.blogg.se/2011/august/utlottning.html



Vore snällt :)

2011-08-01 @ 21:46:51
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0