Lycka <33

Är så lycklig att Knatte är min, bara min! Han är lycka i mina ögon ♥
Tänk om han åker nästa vecka... Då kanske jag aldrig mer får se min älskade prins...

Denna veckan som vi kanske bara har kvar ska vi ha roligt! Ska fråga Diana om hon kan fota mig och Knatte nån dag, inte ridbilder. Vill också löshoppa honom, som jag inte har hunnit göra i år än.

Ska bara fundera ut en plats för fotograferingen. Gärna en äng med fint landskap omkring, men man kan ju inte direkt bara gå ut och ta första bästa åker med blommor xD Haha, ne. Får höra med Diana ifall hon har några förslag. Vill helst inte ta fotona i hagen eller utanför stallet så får se vad man hittar på ^^

Hoppas att vi kan göra nått av det idag, men Diana jobbar kväll så måste skynda oss i sånnafall ^^

Kram ♥

Ps, glöm inte finn 5 fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0