Hej hopp!

Precis kommit hem! Blev en liiiten längre dag än väntat, men haft jättekul! Varit inne på stan med min bror och mamma. Bland annat på Ikea och storhandlat. Har inte köpt nånting, tror jag sparar lite pengar till min kommande häst ^^ Hehe.
Har ätit middag i min brors lilla lägehet och nu hem... Hann tyvärr inte rida =( men i morgon!

Idag är det en vecka tills det kommer en familj som ska titta på Knatte, och kanske ta med honom... Kommer isånnafall att bli en känslosam dag... Önskar att jag kunde ha honom kvar..

Slut på tråkigheter, har börjat att sno ihop en outfit på photoshop, men har lite problem xD Förslag? Skicka gärna era outfits till min hotmail på headern ↑. Så visar jag upp dom här, och länkar såklart  =)


I will always love you ♥


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0