Frågesport!

En liten tävling nu då! En frågesport. Jag skriver lite frågor och tre olika svarsalternativ, 1 av dom är rätt.

Den/dom som har flest, eller alla rätt vinner tre länkningar till sin blogg. Den/dom som har nästflest rätt vinner två länkningar till sin blogg.
För att svar behöver du bara kommentera tex 1. a, 2. c osv. Glöm inte att skriva namn och bloggadressen till din blogg =)

Tävlingen avslutas i övermorgon (Söndag). Om ni undrar något, fråga på bara =)


1. Hur gammal var jag när fick jag min första ponny?
   A) 6 år  B) 8 år  C) 11 år

2. Vad hette min första ponny?
   A) Bella  B) Sigge  C) Dunderklumpen

3. När är jag född?
   A) 1994  B) 1997  C) 1996

4. Hur många katter har min familj haft som högst på samma gång?
   A) 2 st  B) 8 st  C) 12 st

5. Hur högt har jag hoppat bana med Knatte på träning?
   A) 110 cm  B) 30 cm  C) 120 cm

6. Har jag och min familj bott på en gård?
   A) Nej  B) Ja  C) Ni gör det nu

7. Vilken färg har min riktiga hårfärg?
   A) Blond  B) Mörkblond  C) Brunett


Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Söt blogg, följas via bloglovin? :)

2011-08-06 @ 11:01:10
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0