Fotografering

Jag har inte nämt så mycket att jag är väldigt intresserad i fotografering. Har en Canon 1000D och två objektiv, 18-55mm och 75-300mm.
Nöjd med mina objektiv men skulle gärna vilja köpa nytt kamerahus. Fast i sånnafall en rejäl uppbytning, Canon 30D skulle i sånnafall bli min ♥ hihi. Men då blir det att spara rejält xD

Tycker det är roligast att fota hästar, mest i rörelse. Men även andra djur och annat som kommer i min väg ^^ Brukar fota på tävlingarna jag är på för skojs skull. Säljer ej men får se i framtiden ^^
Tänkte ge er några smakprov men min dator vill inte sammarbeta längre xD Kan inte ladda upp några bilder så gör det i morgon =)

Sov gött!



Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack Emma. Va snällt <3



Kram

2011-08-02 @ 23:06:34
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0